Ofis Fit-Out, işinizde sürdürülebilir başarıyı sağlamanın en temel unsurlarından
biridir ve Ofis Fit-Out’u, sıradan bir ofis dekorasyon sürecinden çok daha
kapsamlı bir süreçtir. Bu süreç, Şirketinizin gelecekteki iş akışını hedefleyen
bir mekânsal planlamadan, kurumsal kimliğinizi yansıtan iç mimari tasarıma, yer
seçiminden fit-test ve kiralama sürecine, tedarikçi ve uygulama proje
yönetiminden yeni ofisinize taşınmanıza kadar devam eder.
Ofisinizi kiraladıktan sonra, mümkün olan en kısa sürede sorunsuz
yerleşebilmenize olanak sağlayacak en önemli unsur; onlarca farklı uzmanlık ve
tedarik faaliyetini tanımlı bir bütçeyle uyumlu olarak yönetmek üzere, “fikirden
işletmeye” olarak tanımlanan “tek sorumluluk noktasından bütünleşik bir yönetim”
anlayışının benimsenmesidir.