5-Ofis Yönetimi

Tek kullanıcılı Ofis Binaları’na uyguladığımız Kuzeybatı Ofis Yönetimi ile klasik tesis yönetimi kapsamında alamayacağınız pek çok profesyonel gayrimenkul danışmanlık hizmetleri size sunulmaktadır!

MÜLK YÖNETİMİ KAPSAMINDA VERİLEN TEMEL HİZMETLER

  • Tedarikçilere şeffaf ihaleler düzenlenmesi
  • Ortak giderlerin hesaplanması.
  • Ortak giderlerin personel sayısına, m² ya da departmana göre dağıtılması
  • Bina giderleriniz içi her ay tek ekstre / tek fatura düzenlenir
  • İşletme ve Yatırım bütçelerinizi düzenler
  • Günlük temizlik, güvenlik çalışmalarını ve tamirleri takip eder, kayıt altına alır.
  • Bina ziyaretçilerini, gelen-giden kargoları takip eder kayıt altına alır.
  • Esnek ve ihtiyaca yönelik Raporlama

Bu hizmetten kimler faydalanmalı?
Tek kullanıcılı müstakil ofis katını ya da ofis binasını profesyonel olarak yönettirmek, işine daha fazla vakit harcama isteyen ofis kiracıları ya da ofis kullanıcısı mülk sahipleri
Bu hizmet ile ilgili daha fazla bilgi almak için tıklayınız.

<< Geri